SEKCJA ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNA

 

Kierownik Sekcji

mgr inż. Marzena Sabat

tel.: 34 344-99-31, 34 344-99-30

e-mail: sat@psse.czest.pl

 

ZADANIA

SEKCJI ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNEJ

POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W CZĘSTOCHOWIE

 

Sekcja Administracyjno-Techniczna realizuje zadania poprzez:

  • prowadzenie działalności administracyjno-technicznej Powiatowej Stacji,
  • zapewnienie bezpieczeństwa technicznego i przeciwpożarowego budynku Powiatowej Stacji,
  • zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, instalacji urządzeń i sprzętu,
  • zapewnienie skutecznego funkcjonowania sieci i urządzeń teleinformatycznych,
  • przeprowadzanie remontów i konserwacji urządzeń,
  • zaopatrzenie w sprzęt, aparaturę, środki i materiały, odzież i obuwie ochronne, itp. niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Powiatowej Stacji,
  • organizowanie i przeprowadzanie postępowań dotyczących zamówień publicznych,
  • prowadzenie Punktu Informacyjnego w systemie całodobowym celem właściwej obsługi interesantów Powiatowej Stacji,
  • obsługę kancelarii Powiatowej Stacji,
  • prowadzenie archiwum zakładowego,
  • nadzór i dbałość o zachowanie poufności i bezpieczeństwa zasobów informatycznych Powiatowej Stacji.